Reisdag

17 oktober 2015 - Kanab, Utah, Verenigde Staten

Vandaag niets bijzonders gedaan. Toen we opstonden, was het grauw en grijs en besloten we het maar rustig aan te gaan doen. Op ons gemakkie opgeruimd en daarna de auto in. We zijn door Zion National Park gereden. Een hele mooie, maar spannende weg. Heel veel scherpe bochten, geen vangrail, diepe afgronden, steile wanden en veel omhoog klimmen. Maar het was de moeite waard. We moesten door een tunnel van 2 km en daar moesten wij midden op de weg rijden. Als je er als camper aan kwam, dan werd je voor de tunnel gestopt en moest je wachten tot al het verkeer uit de tunnel was en de andere kant stop gezet was dus, daarna mocht je er als groot voertuig doorheen. Best wel eng, helemaal geen licht in de tunnel en goed het midden aanhouden. Maar we hebben het gehaald. We waren om half een bij de tussen camping die we hadden uitgezocht. We hebben de tijd goed gebruikt, de was is gedaan en de camper is gekuist. Moet ook wel eens gebeuren. Vanavond lekker gegeten bij de Pizzahut, die naast de camping zit. Gemak dient de mens. Toen we daar weg liepen, brak de bui los, die al heel de dag dreigde. Flink onweer gehad, maar het is nu weer droog. Morgen gaan we naar Page toe, maandagmorgen moeten we vroeg in Page zijn voor de Tour die we voor de ochtend hebben gepland naar Antelope Park. Meer daarover de komende dagen.